czwartek, 2 czerwca 2016

Horse.


Witam serdecznie i zapraszam do przeczytania mojego pierwszego posta!


Na początku chciałabym  podziękować wspaniałej Katarzynie Przybyle - VDZI  : KLIK , za to , że to ona zachęciła mnie do założenia bloga i publikowania postów a przy okazji pomagała  mi i  udzielała wskazówek co do załozenia bloga!
Jesteś cudowna i gdyby nie ty, nigdy bym się na to nie zdecydowała! :)

A teraz do sedna!
Sesja którą chciałabym wam przedstawić jako pierwszą, jest dla  mnie bardzo ważna,
i wywołuje niesamowite emocje. Tą sesje planowałam dość długo bo aż  ROK!
Za każdym razem kiedy  byłam juz na finishu ,  nagle coś komuś wypadało  i musiałam  wszystko odwoływać.  Zauważcie , że ciężko zorganizować sesje w ktorej potrzebnych jest tak wiele elementów

 :Koń
Fotograf
Odpowiednie miejsce
Pogoda
Makijażystka
 Stylizacja

Jednak dopięłam swego!
Zaaranżowałam całą sesje, jednak bez pomocy mojego kolegi Dawida nic by się nie udało gdyż to on użyczył nam konia, za co bardzo jestem mu wdzięczna:)
Jednak nie obyło się bez problemów, makijażystka się rozchorowała a co za tym idzie musiałam pomalować się sama , pogoda  również nie sprzyjała gdyż zanosiło się na deszcz , jednak wraz z fotografką - Agnieszką Majchrowicz KLIK

spotkałyśmy się i udaliśmy się do Wróblika do stadniny koni.  Chciałabym również podziękować Agnieszce , która przyjechała z Krosna do Rymanowa aby udać się ze mną na sesje, gdyż wcale nie musiała tego robić i się zgadzać na fotografowanie poza Krosnem. Dziękuję
Postanowiłam podzielić sesję z Agnieszką na dwie części, gdyż druga część znacząco  różni się od pierwszej ,gdyż nie występuję w niej koń.


stylizacja :
spódnica maxi - Miso
koszulka - BooHoo
szminka- Essence- odcień 04
lakier - Golden Rose


 To zdjęcie jest jednym z moich ulubieńców z tej sesji! :)






















a teraz coś extra! bardzo cięzko było się na nim utrzymać zwłaszcza ,ze nigdy nie miałam do czynienia z końmi i to była moja pierwsza styczność z nimi :) 



obowiązuje zakaz kopiowania. 

14 komentarzy:

  1. Kochana! <3
    Nie ma za co, powodzenia w blogowaniu i ciągłego zapału! :*
    A zdjęcia są przecudowne, świetna robota, wielki szacun za pracę z koniem :)
    Lofki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest mi ogromnie miło, że mogłam zrealizować tę sesję! Jeszcze raz życzę powodzenia i miliona obserwatorów :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś genialną Panią fotograf, zazdroszczę zdjęć, patrząc na nie aż chce się dalej wgłębiać aby być kiedyś na takim poziomie. Jakim obiektywem było zdjcie robione ? :)

      Usuń
  3. Genialna sesja ! Życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia, cudowna sesja! Powodzenia w prowadzeniu bloga :)

    Pozdrawiam,
    > http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/ <

    OdpowiedzUsuń
  5. Super sesja :) gratuluję i zapraszam do siebie :D
    https://artystycznabutelka.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia ! marzy mi się taka sesja z koniem , piękne zwierze <3
    pozdrawiam ^^

    http://barbaretbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna sesja! Ciężko oderwać wzrok od tych ujęć, zazdroszczę 😱💝💕

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowneee zdjecia <3 Naprawdę jest co ogladac. Mega!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku, cudowne zdjęcia. Strasznie mi się podobają.
    Powodzenia w blogowaniu kochana! Dużo motywacji. :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia!!! ja koni sie boje :D serio.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mega mi się podoba klimat zdjęć, tak jak wcześniej już napisałam fotograf ma talent i wyobraźnię :)
    Osobiście też spekuluje nad sesja z koniem aczkolwiek się trochę jeszcze boję mimo ze miałam styczność z końmi już.
    Powodzenia w blogowaniu,o tak ze zaczęłam za namową osoby trzeciej :)

    shannovlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wychodzisz na zdjęciach :)
    Obserwuję :)
    Pozdrawiam,
    Sol
    PS. Zapraszam i do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowite <3
    http://alicekadubiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obowiązuje zakaz kopiowania. Obsługiwane przez usługę Blogger.