czwartek, 12 października 2017

forest and pink roses.



Hej! 
Witam was ponownie na moim blogu , mojej odsłonie własnej osobowości.
Pokazuję wam tutaj jak widzę ,albo jak staram się postrzegać świat, by zawsze był w  różowych barwach :)
 co oznacza także zmiany na moim blogu , które już niedługo nastąpią, ale o wszystkim dowiecie się w swoim czasie :D 

A teraz mam wam do przedstawienia pewną osobę z którą ostatnio współpracowałam ,
przed Wami Ewelina Łuszcz  KLIK - LINK DO FB
Ewelinę kojarzę z widzenia ,ale jakoś nigdy nie rozmawiałyśmy ani ,nie padł pomysł żeby spróbować naszych sił w duecie , jednak ostatnio zauważyłam że poszukuje osoby chętniej na zdjęcia , w tym samym czasie ,kiedy ja będę w jej miejscowości. 
Tak więc napisałam do niej i się umówiłyśmy, znalazłyśmy piękne miejsce, co zaraz zobaczycie na zdjęciach i zaczęłyśmy '' pracować'' :D
Początki jak wiadomo, zawsze są trudne , ciężko się z kimś zgrać skoro go nie znasz , i nie wiesz co on lubi, jakie perspektywy wykorzystuje i jak będziesz na nich wyglądać .

*** Z tego miejsca pozdrawiam wszystkich fotografów którzy potrafią do mnie dotrzeć ***

Był lekki stres , bo dawno nie stałam przed obiektywem, ale to tylko na starcie , później było już tylko lepiej. Obie wiedziałyśmy co będzie wyglądać fajnie a co nie.
 Naszą współpracę podzielę na dwa posty , gdyż jest zdecydowanie za dużo zdjęć. 







Naszą  współpracę zaliczam do udanych , mimo tego iż się nie znałyśmy ,dałyśmy radę , albo może to wy oceńcie?
Będę bardzo wdzięczna za wasze komentarze z opinią co sądzicie na temat tych zdjęć- lubię konstruktywną krytykę ,która pozwala wprowadzić zmiany.





























 Stylizacja:

Kombinezon- New Look



ZAPRASZAM NA SESJE TFP NA TERENIE RZESZOWA :)


Obowiązuje zakaz  kopiowania zdjęć.

21 komentarzy:

  1. Pierwsze ujęcie moje ulubione! Aż mnie wzięło na wspomnienie naszej indiańskiej sesji, dobra robota Dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie ładnie, a jak wydziarana! :D
    Pozdrówki laska :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia rewelacja kochana! Świetnie Ci poszło :)
    Mi stres towarzyszy zawsze przy zdjęciach, nieważne czy byłam na zdjęciach tydzień temu czy rok temu, ale po kilku ujęciach jest już lepiej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Owocna współpraca bo zdjęcia naprawdę ładnie wyszły, ma dziewczyna sylwetkę idealną do zdjęci.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz odwiedziłam Twój blog i robi wrazenie������świetnie,Że się tak rozwijasz����

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdjęcia kochana, pięknie wyglądasz <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna sesja! Wyglądasz pięknie ♥️

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne zdjęcia! <3
    Współpracę jak najbardziej możesz zaliczyć do udanych!
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia robią naprawdę duże wrażenie. Są jednym słowem świetne, najbardziej chyba spodobały mi sie dwa ostatnie.
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia, cudowne zdjęcia! Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna sceneria do zdjęć! Zresztą same zdjęcia są genialne! :)

    http://nouw.com/sylviastyle/garsc-inspiracji-z-targow-wnetrzarskich-31655685

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś przepiękna! Tatuaż - cudo. Też bym chciala,ale nie mogę jakoś się przemóc :/
    Zdjecia piękna, zostaje na dłużej :*

    OdpowiedzUsuń
  13. ostatnie zdjęcie to prawdziwa bomba ! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. wow ! Zdjęcia są niesamowite, ostatnie jest cudowne <3

    OdpowiedzUsuń

Obowiązuje zakaz kopiowania. Obsługiwane przez usługę Blogger.