sobota, 1 lipca 2017

the portrait.



Cześć wam!
Witam was ponownie na moim blogu, którego przyznam szczerzę troszkę zaniedbuje z rożnych przyczyn , co nie zmienia faktu ,że nadal lubię blogować i dzielić się z wami moją pasją w formie zdjęć :)
Jak narazię troche usunełam się w cień, ale pamiętajcie o mnie bo  nadal tu jestem :)

A wiec ,dzisiaj przed wami ukazuje się sesja z niesamowitą Gosią  Kaczkowską KLIK ( link do fp)
Sesja jak już się pewnie domyślacie jest zaległa (8maj)
 co wcale nie umniejsza tego ,ze wszystko wyszło super .
Z Gosią jak zawsze wszystko wyszło świetnie, uwielbiam tą dziewczynę , bezproblemowa , otwarta ma świetna osobowość! Pozdrawiam Cię
Sesja jak zawsze odbiegła nam od pierwotnego wzorca a pogoda nie bardzo nam dopisała bo zaczął padać deszcz.. a ja jak zawsze w sukience! a do tego zatłoczone miasto z robotami drogowymi wcale nie sprzyjało naszemu krajobrazowi , no ale co tu duzo mówić , samo zobaczcie efekty naszej kolejnej współpracy :) 






















































Stylizacja:

kurtka - zara

buty- deezee


kombinezon- no name
kapelusz - h&m

sukienka - topshop


Obowiązuje zakaz kopiowania zdjęć.

7 komentarzy:

  1. Ty piękna bestio, jest ogień 💥💕

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię te zdjęcia! Niby zwykłe portrety, ale twoje oczy na nich czarują. Jesteś piękną kobietą!

    OdpowiedzUsuń
  3. Z każdą kolejną sesją coraz bardziej mnie zachwycają nasze poczynania! Ściskam kochana, już niedługo podziałamy znowu!! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne zdjęcia!
    Masz bardzo fajny typ urody :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. masz niesamowite wyczucie nastroju. Arek

    OdpowiedzUsuń

Obowiązuje zakaz kopiowania. Obsługiwane przez usługę Blogger.