niedziela, 19 czerwca 2016

blue queen.




Witam kochani! 

'Dawno' nic nie publikowałam, ze względu na czas. którego teraz nie mam za dużo, muszę go rozdzielać pomiędzy obowiązkami w domu, pracą, sobą , znajomymi  i innymi rzeczami które muszę ogarniać , zatem dzisiaj postanowiłam się zmobilizować i dodać post!  :)

Post, który dziś publikuję będzie poświęcony sesji z Katarzyną : KLIK 
która jak zawsze - wykonała wspaniałą robotę :)
Do tej sesji nie zbierałyśmy  się tak długo jak do poprzedniej  ->  trwało to rok,
tym razem szybko się umówiłyśmy i zrobiłyśmy fajną sesję, w której również uczestniczyła Patrycja : KLIK , która wykonała super make up!
(ponadto wykonuje makijaże okolicznościowe !! - zachęcam do skorzystania  z jej usług )

Otóż sesja ta odbyła się w miłej atmosferze, bez stresu - jaki miałam za pierwszym razem, kiedy pracowałam z Vdzią .
 Pracowało nam się wspaniale , jakbyśmy się znały od zawsze, dlatego też efekty naszej współpracy są takie owocne.
No to zaczynamy! :
































a  teraz druga część! w której będziecie mogli z bliska zobaczyć makijaż, który wykonała Patrycja!  KLIK








































stylizacja:

1 sukienka  - znaleziona w domu z tzn zabytków po babci
2 sukienka -  Vdzia
korona -  Vdzia



obowiązuje zakaz kopiowania.


9 komentarzy:

  1. Przepiękne profesjonalne zdjęcia. Makijaż również cudowny! Jestem pod wrażeniem. Sama bym chciała mieć taką sesję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że to da się załatwić :D pisz do Vdzi i się zgadajcie! :)

      Usuń
  2. Jej *0* Cudowne zdjęcia :D

    Zostałaś nominowana do LBA :D

    Tutaj więcej szczegółów
     

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia! Mają w sobie niesamowity klimat.

    OdpowiedzUsuń
  4. CUDOWNE!

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIC O KILKA KLIKÓW W OSTATNIM POŚCIE? ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)


    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. oo jejku , jaka niesamowita sesja :D
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obowiązuje zakaz kopiowania. Obsługiwane przez usługę Blogger.